torsdag 8 november 2007

Blogg för enbart mina pyssel, mest scrapbooking o kortmakeri

Valde att ha en blogg till detta då det är så mycket grejer på hemsidan redan.
Har hållit på med scrapbooking sedan 21/10 2007 och är alltså nybörjare. Har även börjat tillverka lite kort och så. Tack Annika för all hjälp med det. Och tack Anna för att du ledde in mig i scrapbookingträsket.
Min allra första LO, lite vind o sned men jag är nöjd för att vara nybörjare. Tog hela 6,5 timma att få till denna LO. det var stämplingen o pappersvalet som tog all tiden för mig. Blev en layout om min son som nyfödd.
Ett litet kort till kompisens nyfödda lilla tös.


Fars dag kort som jag gjort till Peters pappa ifrån Peter. Skjortan vikt efter beskrivning ur Scrapbooking m.m. Fars dag kort jag gjort till min pappa.

Fars dagkort till Peter ifrån vår son Walther.
Det var allt för mig denna första gång.













Inga kommentarer: