onsdag 28 november 2007

Födelsedagskort

På fredag fyller min "kortmakarlärare" (får jag kalla dig det) Annika år! har gjort ett kort till henne på födelsedagen. Hon älskar katter, en liten kat hittade jag bland mina nya stämplar.
Även ett kort till Walther har jag scrappat ihop. Inte så jättebra. Det avr absolut inte min dag att stämpla idag azzå... Men det gick ganska bra. Sen har jag använt mina akvarellpennor också.

jag är lite "koko" Köpte akvarellpennor igår och SEN kommer jag på att jag vet ju inte alls hur man gör. Så jag slängde iväg ett mail till Annika och fick svar på bara 5 minuter hur jag skulle göra.

I 1st elefant med ballongstämpel samt en grattisstämpel och stämpelrengöring från Hobbyhuset låg i min/vår brevlåda idag! Så fina, det är elefantstämpeln jag använt till Walthers kort.

Walthers två årskort! Med nåt cirkuspapper klistrat på ett blått papper jag fick av Annika ( vi bytte hon fick ett paket glittriga blommor o jag fick en bunt papper) Stämplade elefanten samt en Happy-Birthday stämpel. Målade även dessa med mina akvrellpennor.


Såhär blev elefantstämpeln i närbild, inte riktigt som jag tänkt mig när jag var klar men ändå ok.
Födelsedagskort till Annika. Med en stämplad katt samt Happy birthdaystämpel. Ytterligare ett av pappren som ajg bytt till mig av Annika är använda samt papper från "The Pizazz Sheets- The Handemade Look"Pappret inuti har jag sytt fast med vanlig sytråd. Blev lite coolt!

Det var allt för mig idag!

Förresten mitt R från Clas Ohlson kom idag... yippie... och vet ni vad? DET FUNKAR!!!! YIPPIE!
kramar

1 kommentar:

Bodil sa...

Hej Michaela!
Tack för kommentaren i min blogg. Som nybörjare vill man ju ha ganska många saker, men efter en tid märker man att man har en viss stil och att vissa saker som man köpte i början använder man kanske inte alls. Men som sagt man måste prova sig fram. Lycka till med din scrapbooking!
Kram Bodil