måndag 26 november 2007

Bra bemötande, Dubbel-LO


Fick ju min bokstavsstans frå Clas Ohlson förra veckan och jag provade den genast och upptäckte att R.et inte funkade som det skulle. mailade Clas Ohlson igår och bifogade denna bilden (inte så bra då jag ritat den själv i paint) Men den vänstra föreställer hur R:et sak se ut och den vänstra hur det ser ut när jag stansar. Fick svar direkt ifrån Clas Ohlson
"Hej.
Vi skickar dig ett nytt R och du behöver ej returnera det trasiga." Visst var de gulliga? Blev så glad över svaret så nu är det bara o vakta brevlådan igen. som om jag inte gör det annars?? hihi!
Påtal om brevlåda.. ajg har inte kollat om det finns nåt i den idag. Borde kanske göra det...

Förresten så gjorde jag min första dubbel-Lo igår... efter en skiss från www.utmaninsgsverkstan.se. Jättekul skiss att jobba med. Men det var svårare än jag trott att göra en dubbel Lo. Men såååå kul!

Min Dubbel-LO om Stengärde-tiden. Stengärde var en skola där jag gick från årskuss 6-9. Var en lite skola med max 5 elever. Gick där då jag hade svåra koncentrationssvårigheter och var mobbad på den gamla skolan.Sida 1 Oj vad snett det blev när jag fotade, tyvärr kom blixten mitt i nedre fotot! Har ritat swirls på frihand.
Sida 2. Mina lärare, kamrater och aktiviteter.

Nu ska jag försöka Scrappa ett Födelsedagskort till min älskade son som fyller 2 år på Måndag den 3e December!!

Inga kommentarer: