tisdag 27 november 2007

Handlat lite igen. Snart är det nog köpstopp!

Ja det är det. Min mamma och jag var inne på leksaksaffären idag och kikade på lite födelsedagspresenter och julklappar till Walther. Jag köpte ett par presenter till Walther och mamma kikade mest... men hon handlade annat.. gissa vad? Scrapgrejer... haha.. och jag med.... jag handade för 249kr varav 55kr till Walther...
Här nere har ni mina fynd! JAG ÄR INTE KLOK!!! Har inte sett innan att de haft scrapgrejer, men nu hade de lite grann inte mkt men en del hade de allt. kul kul!

Men nu ska jag scrapp ett födelsedagskort till Annika S som fyller år på fredag! Har beställt lite stämplar från Hobbyhuset med som kommer inom kort med posten. Sen köpte jag en änglastämpel och akrylblock och en stämpeldyna hos www.emeli.se och å var jag inne hos Petra på kontorsboden och köpte en svart stämpeldyna igår. ÄNTLIGEN hittade jag en svart! Var inne och köpte ett par saker till en julklappsswap jag är med i på www.svenskscrapbooking.se. Så nu är det skickat och klart!

Nu ska jag städa bland mina scrapgrejer. De har råkat flytta in i vardagsrummet... nu ska de fint få flytta tillbaka till min scraphörna igen.

Stämpelset(med roller och djurstämplar). akvarellpennor, clearstamps (birthday) och en mönstersax.
Djurstämplarna
Clearstamps (Birthday)

kramar på er så länge!

Inga kommentarer: