torsdag 15 november 2007

Handlat lite igen.

Var i stan en sväng o uträttade diverse ärenden hos banken och tandvården. Tog en sväng förbi Petra på Kontorsboden. Jag ska försöka dra igång julkortstillverkningen nu tänkte jag så lite papper behövdes. Blev i grönt o rött och så köpte jag en "God Jul" stämpel från YouDo. Köpte även ett par Cardstock papper i mörkblått o nått cremevitt.





Så nu kan jag dra igång med årets julkort, ska försöka kombinera scrappat med fotografi eller så. Tror faktiskt jag ska ta dagiskorten (de små) och använda dom. Blir billigt o bra. Blir aldrig att man använder dom annars ju.

kram



2 kommentarer:

Lisbet sa...

Nu – ska jag ta mig tid att titta in till Svensk scrapbookinga medlemmars bloggar. Det verkar vara lite segt med att göra ”insupa andrabloggares inspirerande och härliga alster”. Säg inget - egentligen hittar jag inte arbetslusten. Och en annan sak – jag inte bara digiscrappar utan mixtrar lite med papper också. Men säg inget…*s*…. Funderar på kort men har sett att det finns visst regler på vad man får använda om man ska sälja dem etc.

Till skillnad från min LO i min blogg så har vi nu snö, några grader kallt och världens vackraste soluppgång här.


Ser att du handlat julfärger - någon sa att Jula visst hade börjat med nått slags papper men jag vet inte om det är sant.

Yvonne sa...

Kul med shopping! Ska bli spännande att se vad det blir av det där! :-)

Trevlig helg!