fredag 30 november 2007

Hoppade på en utmaning på Svensk Scrapbooking som slutade nu den 2/12 det var en skissutmaning (skissen hittar du här) . Jätteskojjig skiss att arbeta med. Hittade ett så fint foto på Walther när han var hos fotografen 6 månader gammal, det är en förstoring jag klippt ut som en cirkel. Upptäckte nämligen att jag hade 3st likadana förstoringar kvar i ett kuvert. Så jag norpade ett till denna LOn. Har även gjort en egen dekoration (kameran längst upp i högerhörnet) Nu inser ja g att jag snart kommer att behöva en QuickKutz eller en Cuttle-Bug. Önskar mig det i julklapp, men det är nog ingen större risk att jag får. Men det vore oerhört skoj att ha en egen QuickKutz eller Cuttle-Bug.

Har även gjort ett julkort som var en utmaning på Kortmakeriet. Man skulle göra ett julkort men inte i de traditionella färgerna, det var lite klurigt, men sååååååååååå kul!
Är rätt nöjd med dagens alster.

Fattar inte att jag hunnit idag. Var och handlade på förmiddagen, handlade det sista inför Walthers kalas imorgon och på söndag. Sen åt vi när vi kom hem och sen sov Walther middag (och då passade jag på att göra kortet) sen var vi hos farmor och fikade, hittade lite foton jag ska scanna o göra lite LO's av, bla från farfars begravning, fick själv inte avra med på den då jag bara var 3 1/2 år men jag saknar farfar så mycket. var glad över att hitta dom korten hos farmor idag. Ska även leta fram bra kort på farmor för att göra en LO om henne. Hon har alltid funnits vid min sida.

När vi kom hem igen så grejade vi lite, lekte med Walther och sen åt vi varma mackor och så gjorde vi i ordning Walther för natten, blåste lite ballonger inför morgondagen. Och sen försökte vi få Walther att sova, han avr lugn ett tag och då scrappade jag lite på LOn och sen fick jag ta han och försöka få han lugn, han avrt hysterisk när han insåg hur trött han var. Somnade gott i kärran till slut och jag fortsatte scrappa.

LOn med Walther. Är helnöjd med den. Har använt en clearstamp "Sweet Cheeks" under fotot! Mycket utrymme finns kvar på LO'n men ändå är den inte så "naken" som det brukar bli när jag scrappar.

Mitt annorlunda julkort! Mus instängd i glaskula kallar jag den... Är nöjd med denna med faktiskt!

kramar

Inga kommentarer: