fredag 16 november 2007

Imorgon!

Ja då är det dags för Skaraborgsträffen (Scrapträff) i Ardala. Gissa om jag längtar nu. Har "resfeber" eller vad man ska säga... känns lite som när man ska åka utomlands... tihi...

Ska bli såååå kul imorgon... här produceras det julkort på löpande ban.... 5 st har jag fått ihop hittills... både med o utan foto... kulkul:-)

Ska återgå till julkorten nu :-) Har fått lite hjälp av sonen (knappt 2 år) till ett av korten... den hjälpen ska jag ta tillvara på mera... han fick rita en liten klotterteckning och så klistrade jag in den i julkortet. Så fint o personligt det blev.

Kram

1 kommentar:

bollebygdsbo sa...

Kul att du skrev i mon blogg.
Då är vi nästan lika mycket nybörjare på scrapping du och jag. :-)

Vi får jobba på och hitta vår stil och träna på allt möjligt.