fredag 9 november 2007

Lite stämplar har flyttat hem till mig:-)

Lite stämplar som jag köpt billigt har idag flyttat hem till mig:-) Såå glad. Blev bokstavstämplar 83 kr kostade dom (50kr +33kr i frakt). Köpte dom av en tjej på http://www.scrappiz.se/ Är riktigt nöjd faktiskt även om det bara är versaler, får önska mig eller köpa gemener sen.


Igår satt jag och sorterade blommorna som jag fått ihop av att slakta gamla ljusmanchetter. hade dålig med förvaringsburkar så jag tog vanliga plastmuggar o la dom i får funka så länge. ska försöka få ihop lite barnmatsburkar sen tänkte jag o förvara i.

Min styvmor har varit här och blekt lite slingor på mig. är nöjd med det med. Håret såg så trist ut innan och så blir det så fett fort, torkar upp lite med slingor.

Förresten igår beställde jag en bokstavsstans typ som QK, ett "X" och lite papper på http://www.clasohlson.se/ rätt ok pris. 572kr men då är frakten inräknad på 85kr (hutlöst). Pappren var rätt billiga 36 enfärgade 12"x 12" för 49kr. Varorna kommer väl i nästa vecka, jag väntar lika ivrigt som ett barn på julafton... hahaha

Bilder på min pysselhörna finns inlagda här nu:
Min pysselhörna, inkämd i vår klädkammare.Diverse förvaring gjord av ett gammalt köksskåp som vi tog bort för att få plats med diskmaskinen, här förvarar jag, papper, dekorationer m.m.
Här förvaras lite andra pysselgrejer såsom mina smyckesdetaljer och pärlor. Samt mina tidningar (som ej kommit på plats ännu).
Tillfällig förvaring av blommorna - plastmuggar, det får duga så länge.Mina allra första stämplar - jippie:-) Nu ska här stämplas, varför inte ett födelsedagskort till min styvsysters grabb som fyller 11 år nästa vecka?
Ny hårfärg:-)
Lite bättre syns det uppifrån:-) Nöjd:-)

Inga kommentarer: