söndag 18 november 2007

Nu kommer de utlovade bilderna sen igår.. kunde inte låta bli å lägga in ett par bilder på Walther när vi bakade inför scrapträffen... av nån konstig anledning blev inte bullarna o muffinsarna rörda under träffen... det glömdes helt enkelt bort.
Julbak?

Nej, scrapbak

Första LOn jag gjorde under träffen " Waiting for a little Wonder"


Denna LO'n va den andra jag gjorde, det var en skissutmaning som Marit på Scraphörnan hade med sig. Jag vann tyvärr inte, men det var kul och få utmana de andra ändå.

Hittade dessa goa bilder på Walther när han sover, köpte ju bla en stämpel med texten : "Sova" på från handstämplat etc. Så den använde jag och så embossade jag den. Ska försöka göra lite mer på den... Ska skriva nåt på den, men jag behöver vit penna först. Kunde ju köpt det av Cia på Hobbyhuset igår, men det gjorde jag inte, såg att hon hade det.

Hade med kameran igår med glömde givetvis att ta några bilder... var sååå uppe i scrappandet. Det var ju såååå kul!


Nu kom min mamma så nu ska jag umgås med henne lite...

Och är det någon/några av er som var med igår och som läser min blogg så får jag tacka så mkt för gårdagen.

Kram

1 kommentar:

Yvonne sa...

Härligt med scrapträff! Men hur kunde ni glömma baket? Det hade ni int gjort om jag var där, det hade varit allt jag haft i huvudet! HAHA