tisdag 20 november 2007

Nya verktyg o ntt material.

Har äntligen hämtat ut mitt paket från Clas Ohlson. En bokstavsstans, ett X och 36 enfärgade papper i 6 olika färger 30*30.

Sen i eftermiddag var farmor, hennes granne Maj-Britt, Walther och jag på Hem&Hobby i Hjo o kikade. Köpte akrylfärger, penslar, 100st SYRAFRIA enfärgade papper i olika färger i A4-storlek. Köpte även en liten skissbok som jag tänkt altra. Å så köpte jag ett ljusblått sidenband med. Ska ha det till kortet som jag fått beställning på. Mamma ska ge det till en kollega på skolan där hon jobbar. Så nu ska här stämplas o klippas o klistras o stansas och grejas! Handlade för 123,50 på Hem&Hobby i Hjo. Köpte lite penslar till färgerna och så köpte jag strumpor som jag ska skicka till min kompis i Israel. Måste vara nåt litet som inte tar stor plats när man ska skicka för det är så dyrt att skicka till utlandet.
När jag väl var hemma (fikade lite hos farmor innan vi gick hem jag o Walther) så plockade jag snabbt upp min bokstavstans och provade den. Stansade ut bokstäver till en halfärdig LO och invigde även mitt X.
Mitt älskade X (hur kan man älska ett X?) och min fina bokstavsstans, kanske inte lika bra som QK men ok ändå!
Såhär ser stansen ut samt bokstäverna, fin väska de levererades i också.
Papper gillar det Lila längst fram!
Akrylfärger, skissbok, och sidenband. Kolla priset på akrylfärgen!! (Bilden e klickbar) Visst e det billiga färger? Allt på denna bild kostade 42kr ihop!!

Papper 15kr för 100 färgade ark!! SYRAFRITT!!

Äntligen är LO'n klar! Tror jag... ser aningens naken ut men det gör ju alla min LO's *asg*

Nu ska jag se på Sjukhuset på TV3 Webbtv! www.tv3.se/sjukhuset

kramar

1 kommentar:

Tina sa...

Så många härliga scrapsaker du köpt!