torsdag 29 november 2007

Scrapsugen!

Tänkte ta itu med en scraputmaning som finns på svensk scrapbooking. En BoM (Boken Om Mig ) utamaning är det. Temat är "Traditioner" Funderade först på Barndoms jul... Men ändrade mig snart. Är lite inne på påsk nu istället.. såhär i juletid... hmmm.... ööööh.....é ja' crazy eller? Tror det... Haha
Jag hittade så fint lila papper med äggi olika färger på bland mina papper, Hr lite kort på mig som påskkärring. Visste ni att jag blivit Tidaholms sötaste påskkärring 2ggr när jag var barn??? 1986 och 1989 (tror jag det var) det ni... fick ett jättestooooooooooooort påskägg med godis och grejer i. Andra gången var min mormor och morfar hemma och min äldste kusin hemma hos oss. Gissa om min kusin vart avundsjuk?? Men jag vill minnas att vi fick ta lite godis var ur ägget och sen gömde pappa det för att det skulle bli rättvist.

Ska leta fram dess påskärringkort och använda dom tror jag.

Inga kommentarer: