måndag 12 november 2007

Shoppat:-)

Nu har jag varit hos Annika o hämtat mina grejer:) Bilder läggs upp här i bloggen. Hittade ytterligare en LO i albumet som inte var fotograferat, så den låäggs också upp.
Lite smått o gott att pyssla med.
Brads o dekorationer i alla möjliga former o färger.
Stämpeldynor i 4 olika nyanser
Clear stamps för kort/Lo's med babytema.
En LO med min cykeltokige Walther.
Är så nöjd med mina inköp. Till helgen får jag mig en burk embossingpulver som jag beställt av Mirre också och sen om Cia eller Mirre har med sig så ska jag köpa svart stämpeldyna och en styck Embossingpenna.
Ska försöka baka lite i veckan. Ska ta med lite gott till på lördag. Bullar, lite vita negerbollar kanske o ev nån kladdkaka.
Ska bli såå kul på lördag. Lääängtar dit måste jag säga. ev så hänger mina mamma på med. Verkar som om hon ville hänga på *hoppas*
Nu ska jag se klart på sjukhuset på TV3 webbtv. och sen ska jag nog pyssla lite. Borde eg. lägga mig i tid för jag ska till tandläkaren kl 10,10 imorgon bitti. *rysa*
Egentligen har jag inte råd, får ta det på faktura. Jag känner bara att byter jag tid så kanske det dröjer ett tag för min tandläkare är rätt populär. Sen har jag inte varit hos tandläkaren på 2 år! Så det är verkligen dags.
Kram

1 kommentar:

Lisbet sa...

Nu kommer det att scrappas här - det ser jag.