onsdag 14 november 2007

Stämplarna är här :-)

Yippie:-)
Idag låg det ett kuvert med Stämplar: "Mamma", "Pappa" och "sova" från "handstämplat etc" i brevlådan. Jättefina:-) Var såå glad när jag rev upp kuvertet. Hade beställt ett par stämpeldynor också. Men jag är liiite knäpp... En svart stämpeldyna är aldrig fel... men det beställer jag aldrig men andra konstiga färger köper jag som jag iof gillar också. Måste ha en svart stämpeldyna. har kollat de båda butikerna som ska vara med på träffen på lördag, ingen av dom har svart stämpeldyna, liite synd, kanske kan låna av nån om jag behöver ha. Har beställt embossingpulver från scraphörnan samt EZ foam Mount (till mina nya stämplar)
Räknade på att med deltagaravgift samt det jag beställt för så blir det hittils mellan 110 och 130kr beroende på deltagaravgiften (beror på hur många som kommer) Så 200kr behöver jag absolut ha i plånboken med mig.

Nepp nu ska jag se på tv med gubben o sen sussa.
natti!

Inga kommentarer: