lördag 15 december 2007

BoM-utmaning 2 Klar!

Japp den är redan klar! Fick en toppidé (tyckte jag iaf) direkt när jag såg temat: "Vad föredrar du?" fast min fick titeln "Antingen Eller?"

hihi måste bara berätta... Jag och Peter fick oss just ett riktigt gott skratt här. Vi har en stoor tomlåda ståendes för tillfället här i sovrummet som det har varit produkter från partylite i. Den klev Waltehr i och hade döskoj med. Jag hade tänkt att slänga den... men den kan han ha o leka med... Jag frågade han om det var en båt "jaa" sa han då. Toker:-)

BoM-utmaning 2 "vad föredrar du"?Min textlapp!

2 kommentarer:

Zornitsa sa...

Det blev riktigt käckt tycker jag... bra jobbat :)
ang papperet... det var verkligen jättefint och det är säkert ännu finare i verkligheten.

jezzza sa...

Kanske med ska göra något i den stilen du gjort på mig själv ! ????