fredag 7 december 2007

BoM

Har gjort början till ett helt eget album som jag ska ha till mitt BoM. Blir ingen LO om påsken. Inte just nu iaf. Hittar inte dom korten. De ligger hos pappa troligen och han visste inte alls vart de låg just nu. Så det blir troligen en Lo om julen i alla fall. Men i mindre format än jag tänkt från början jag sak köra i 8*8. Mitt egna album är i det formatet.

instruktioner till det albumet finns här: http://www.crafttvweekly.com/player.html?wid=73 Det avr riktigt kul att göra faktiskt. Men riktigt krångligt att göra om alla mått i inch/tum till cm.
Ska göra ett album till min farmor också som hon ska få på sin 70-årsdag. Så innan 12 Maj så måste jag ha gjort minst 10 LOs.... hmmmm idéer behövs verkligen! Blir nog Lo's på mig o farmor, farmor, mig, Walther, lite semeste och sånt frå se vad jag hittar för nåt skoj att arbeta med.
Såg att bokhandeln här i stan hade kartong i jätteformat syrafritt för 25kr. Perfekt för att göra ett album av. Tänkte köpa en hålpunch med idag. Men de tog 168kr för en hålpunch! Såg den för billigare pris nån annanstans...

Nope nu ska jag scrappa lite. kramar

1 kommentar:

jezzza sa...

Hej hej . skulle bara säga att det var där man tog en lott ... ! :)