tisdag 18 december 2007

ETT LITET ORD #27

Har gjort ytterligare en utmaning från Ett Litet Ord. Ordet var Högtid inte helt lätta för mig då jag tyckte det var lite svårt att hitta rätt foton... men det blev tillslut om mitt dop. det betyder så mycket för mig att jag är döpt. Med tanke på framtida tankar att ev bli diakon eller församlingspedagog.

Har även gjort två kort i eftermiddag/kväll. Ett till min syvsyrra som fyller 30 på torsdag och ett till en av tjejerna på kortmakeriet... men jag tänker bara visa ett av dom här... det som är till min syster, jag vill inte visa det andra ifall personen i fråga besöker min blog..

Egentligen borde jag sova! jag ska upp om 5 timmar inte ens det 4 1/2. Jag börjar jobbar kl 6! Men jag måste få in min LO till ett litet ord innan kl 00 ,00.

Mitt bidrag till Ett litet Ord #27 synd att blixten hamnat mitt på.

Födelsedagskort till min styvsyrra som fyller 30år! Blixten har speglats i cellofanpåsen... lite synd...

2 kommentarer:

ett litet ord sa...

fina färger! men du har glömt av journalingen... det blir tyvärr inget poäng den här gången.

Ilus sa...

Gillar hur du använder färgerna på papper och foto!