måndag 17 december 2007

Födelsedagskort!

Här kommer en liten del av senaste tidens skapande. Hade önskat att jag hade haft ork att scrappa och göra ett par kort till ikväll... men orken finns där bara inte... har jobbat 6-16 idag och efter jobbet drog jag till Habo till Peters föräldrar eftersom Peter och Walther var där. Åt lite mat och sen pratade vi o busade, såg på kort från bla Peters kusins bröllop, Peters pappa hade fixat in bilderna på dvd så då såg vi på det. kulkul:-) Efter det såg vi på julkalendern och fikade innan vi till slut gav oss iväg hem. Tog en sväng över Mullsjö och en kompis där som renoverar sitt hus och grejar, så fint det blir. Var hemma strax före 21,30. var bara att förbereda en liten gosse vid namn Walther att gå till sängs. Han ska till tandvården för första gången imorgon. Får se hur det går.

Har fått hem tre stämplar från stämpelboden ikväll med texter på: "till mamma", "till pappa", "till farmor" såå fina... ska bara montera dom oxå så är de klara att användas.

Fick besked häromdagen från högskolan, sökte ju till sjuksköterskeutbildningen i skövde... jag står som 110e reserv på betyg och som 8e på högskoleprov samt högskoleprov med arbetslivserfarenhet... inte sååå höga chanser att jag tar mig in med andra ord... men jag har tackat ja till reservplatserna iaf... *hoppas*

Ett födelsedagskort till min styvsystersson Philip som fyllde 8 år i fredags.
Ett födelsedagskort till min kusin som fyller 18 den 20e decemberSlänger in en bild på Walther som hade roligt med en stor tomkartong den får vi spara lite....

kramar

Inga kommentarer: