lördag 29 december 2007

Födelsedagskort!

Jag gjorde ett födelsedagskort igår till min kära styvsyrra som fyller år den 22e januari... dena gången var jag ute i tid... riktigt skönt o ha det klart faktiskt. Ska försöka bli klar med födelsedagskorten som måste fixas i vår redan nu tidigt för sen vet man aldrig vad som händer. Ska ju ev operera mig och så och då vet man inte när det blir och hur jag kommer att orka och så. Men sen vill jag ha lite tid till LO-scrappandet också. Och försöka mig på nåt alter, får se hur jag lyckas med det senaste... har iofs altrat en liten skissbok... men vill gärna altra mera...

Tro det eller ej men jag har använt glitter till detta kort, jag som egentligen inte gillar glitter, men kortet är till en skissutmaning på Svensk scrapbooking och det skulle vara nåt som glittrar, glimrar eller gnistrar och såhär blev det. Blev en rejäl färgklick med bandet mitt på.

kramar Michaela

2 kommentarer:

zornitsa sa...

Hon kommer säkert att bli jätteglad... tänk att få ett sånt fint kort. Jag har också börjat använda lite glitter först nu... iaf till julkorten :)

Ilus sa...

Tjoho!
Tar upp tråden med galleristafett!

Gillar hur du färgmatchar bandet och bradsen! Snyggt!

/Ilus