måndag 10 december 2007

Ett Litet Ord

Flitiga Lisa? Ja det får nog bli mitt nya smeknamn!!! lyckas få ihop 2 LOs till idag. En till mitt BoM-album och ett till det andra albumet. Hoppade på en utmaning "Ett Litet Ord" Orden som man skulle använda var JAG och LÄNGTAR (en LO/ord). Kul kul:-) Peter var la inte så glad. Han tycker det tar för mkt tid. Än sen? han spelar ju schack både på riktigt o på datorn och så tränar han ju fotboll (om ahn itne har ont i knäet vilket han haft ett tag).

Jaja nu kommer mina LOs iaf

Ett Litet Ord #24 LÄNGTAR

Ett Litet Ord #25 JAG

Det var allt för mig! tack o hej leverpastej!! kram Michaela

2 kommentarer:

ett litet ord sa...

så roligt att du hittade till oss!

Anonym sa...

RUbriken på inlägget skall vara "ett litet ord..." Kolla bloggen igen. Du hinner ändra.