torsdag 27 december 2007

Kuvert med massa smått o gott från Jezzza...

... låg i min brevlåda idag.. tusen tack Jezzza! Lägger in en bild på det här i inlägget. Julen har förflutit bra. Är faktiskt nöjd trots allt. Har ju lite problem ekonomiskt just nu. Men det kommer att lösa sig.

Nu vill jag scrappa lite... ska bara städa klart i min scraphörna. Började lite förut, letade efter en sak att skicka vidare i PIFen. det visade sig att Walther burit runt på den och lagt den i sovrummet sen la Peter undan den på ett annat ställe... rackarunge att vara på mammas saker då... Han är såå klåfingrig den lille gossen. Han får snart åka till morfar o köra på sin motorcykel. Han fick en eldriven trehjulig motorcykel av min pappa. Walther bara älskar den. Åkte och åkte och åkte på den igår, han nådde inte riktigt ner till gaspedalen men pappa la en lite n träbit och vips så kunde Walther gasa...

Nepp scrappa vad det!Detta var vad som fanns i min PIF från Jezzza: Än en gång tusen tack!

Det var allt för mig just nu kramar på er allihopa!!



1 kommentar:

jezzza sa...

Kul att du gillade sakerna du fick .
det där med ekonomi är det nog inte så många som har så gott om just nu :) har häller knappt pengar kvar och det känns som en evighet tills nästa löning! :( januari har ju inte börjat änns! :( hi hi hi men det löser sig nog hoppas jag !