söndag 23 december 2007

Mina kockar

Idag har jag inte haft minde än 2 st kockar i mitt kök. De lagade jättegod mat.. tom en helt underbar Janssons Frestelse. Trodde aldrig att de kunde göra sååå god mat.

Det var min älskade Peter och hans kompis Bengan. Kunde inte låta bli att ta kort på dom när de höll på. Walther höll på o missa hela kalaset för han sov i vagnen, men vaknade strax innan vi var klara med ätandet så vaknade han o fick lite mat han med.

Peter och Bengan lagar mat. Janssons Frestelse i ungen.

Snart färdigt julbord.

Walther sover gott i vagnen.

Såhär mkt mat blev det till slut.
Alla grabbar samlade runt bordet.

1 kommentar:

jezzza sa...

Åh så trevligt ni verkar ha haft med allt julstök . gott med massa julmat med . Hoppas ni får en kanon bra jul . själv är jag sjuk i feber . hopas på att jag är piggare i morgon.Har postat ditt pif med så det är äntligen på väg ! :) GOD JUL :