söndag 9 december 2007

Ännu en BoM

Tror jag blivit såld på att göra LO's till mitt BoM -album. Blev en Lo om ett disco som min pappa anordnade på min 10 årsdag! Hur kul som helst att göra. Det var december månads utmaning på Svensk Scrapbooking med tema "Fest".

Nu vill jag ha en skissutmaning att sätta tänderna i! Men jag har som sagt 3 kort att göra oxå och jag har aningens idétorka kom på att jag har 1 till att göra så 4 kort! varav 1 måste vara klart innan söndag!! Bråttom bråttom!
Hur jag nu ska hinna, jag har fullt upp denna vecka typ med besök hos mormor i Hova, utvecklingssamtal på dagis, Luciatåg på dagis, luciatåg på familjecentralen. Men jag borde kunna klämma in lite tid för scrappande iaf... Måste ha kort inspiration också...men det hoppas jag på att få snart.

Idag när vi skulle äta frukost kom vi på att vi glömt att ta fram adventsljusstaken, den man tänder 4 ljus i. Hallååå! det är ju 2a advent idag... Peter fick fram den och 4ljus placerades i den varav 2 tändes direkt... Mysigt det blev direkt.

Min Lo om ett disco jag hade... En BoM i storlek 8*8
Walther och jag käkar mellanmål resp. frukost.
Adventstid på Ramstorpsvägen i Tidaholm

Nu ska jag glo en stund på tv och sen ska jag sova! kramar

2 kommentarer:

jezzza sa...

Men hur kunde du glömma! :)
vilken mamma ... ha ha .. skojar bara!

Ilus sa...

Snyggt med rosa och brunt på LO:n. Me like it!

/Ilus