söndag 30 december 2007

Ännu mera crop!

Här alstras det i långa banor! Har till och med gjort slut på mitt "X", måste köpa refill till det nu. Måste även köpa nytt lim. Limstiftet är snart slut. Har iofs gluedots på en rulle men det är inte så jätte mkt kvar av dom heller, och jag är itne vidare förtjust i dom. Nån som har bättre tips på nåt som varar mer än 3 veckor helst? ( det är den tiden det tar för mig att göra slut på ett limstift!) Fast jag antar att det finns dom, som gör slut på ännu mera lim än jag. Men typiskt att det skulle ta slut när man inga pengar har... hmm... får lösa detta...

En LO i 8*8 om min konfirmation. Jag hade inga dekorationer som jag tyckte passa, så jag gjorde mig en egen lite dekoration, med hjälp av papper och 3d-kuddar, resultatet vart en bibel. LOn blev ett bidrag till min BoM oxå. det är efter en skiss som ingick i cybercropen.

kramar

2 kommentarer:

jezzza sa...

Tack .... Gott nytt år själv....

snart slår den tolv :)

jezzza sa...

ja maila gärna över lösendet .
jezzza_eliasson@hotmail.com