onsdag 19 december 2007

Toblerone och scanner!

Hah vilken knäpp rubrik. Det är som den killen jag är personlig assistent åt säger iaf: "knasbubbla" kallade han mig idag...haha... det stämmer bar på mig... fattar inte vad den mannen får allt ifrån...

Jag har just gjort en omgång julgodis i form av Toblerone... hoppas det blev gott bara. Men det tror jag.

Jobbat idag som sagt 6-16. gick bara fint!
När jag kom hem till stan igen så stack jag till Matöppet och hätmade ut ett bussgodspaket med min scanner som typ tagit 1 månad... men nu är den här ÄNTLIGEN... har inte installerat den ännu... ska strax göra detta. När jag ändå var på Matöppet så passade jag på att handla ingredienserna till tobleronen: honung, mandelspån och blockchoklad.

det avr la typ allt för mig

tyvärr blev inte mitt bidrag godkänt denna gången av Ett litet Ord. jag hade ju glömt journalingen.... hur knäpp får man bli på en skala mellan 1 och 10?? Som sagt jag är en knasbubbla!!
Toblerone... mums:-)

Inga kommentarer: