onsdag 5 december 2007

Tre kort som måste göras inom relativt kort tid!

Ja ett till min kära kusin Rebecka som fyller 18 den 20e och så ett julkort till farmors väninna som blev nyfiken på vad jag pysslade med när jag berättade om stämplandet och sen fyller min kära styvsyster Zetina 30år den 20e december också. Hon åker iofs bort då så jag tänkte först att jag inte behöver stressa utan skickar det lagom till födelsedagen men nu kom jag på att hon ska få det innan hon åker, tror hon åker den 14e så då har jag bara 1 vecka på mig att fixa det. Jaja det kommer att ordna sig, "Don't worry Be happy!"

har verkligen kommit in i ett stim då jag bara vill skapa inga svackor alls känns det som... bara materialet som kan göra att det kör ihop sig, men det brukar funka ändå.

Har gjort början till ett album jag hittade både beskrivning och film på här. Hur kul som helst. Ska ha det till min BoM. Blir visserligen i 8*8 format men det ska gå bra det med...kulkul! Ska verkligen göra flera... skulle vilja göra större med... Men det är bara det att beskrivningen är beräknad i Inch... då ska man räkna om o ha sig... inte lätt alls... Men jag ska försöka med ett större.

kram

Inga kommentarer: