torsdag 13 december 2007

Vinst och Luciatåg!

Snacka om snabb leverans av vinsten! Den kom idag på posten. Jättekul:-)
Fina saker.

Har jobbat idag 6-16,30 så jag har vart uppe sen kl 4-4,30 i morse Så jag är rätt trött... jag somnade en stund på soffan förut så jag är piggare.
Jag var hemma strax efter 17-tiden. Väl hemma sa jag hej till Walther, Peter, Peters föräldrar och syster samt min mamma o hennes man. Alla utom jag o mamma gick direkt till dagis (barnen skulle samlas 17,15) Jag och mamma gick strax efter, passade på o gå på ett visst ställe först innan vi gick.

Luciatåget var utomhus och JÄTTEFINT! Efteråt bjöd fröknarna på glögg och pepparkaka. Gott det var i den kalla decemberkvällen!
Vill inte publicera bilder här på alla i tåget då jag inget lösenordskydd har, men ett par bilder på världens sötaste och tröttaste tomtenisse lägger jag in.
Vinsten från Ett Litet Ord utmaningen, Tack snälla Stellas scrapbooking.

En riktigt trött Tomtenisse sitter i dagisvagnen, de hade prytt den med glitter sååå fint, syns dåligt på bilderna, men kollar man noga så.

Nu kikar han in i kameran iaf. Min älskade lille tomtenisse!

1 kommentar:

jezzza sa...

hej hallåååå du har vunnit pif av mig . har du inte läst svenskcrapbooking eller ! :)