onsdag 12 december 2007

Vunnit ett litet ord #24

Det måste väl vara nybörjartur! Först vinner jag utmaningen på kortmakeriet och sen vinner jag Ett litet Ord-utmaningen #24 Ordet var LÄNGTAR Kan inte fatta att jag vunnit. Som vinst får jag en gåva från Stellas Scrapbooking... vet inte alls vad det är, blir spännande att se.
Lite skojjsigt. Gubben har gett mig köpstopp nu för vår ekonomi är inte så jättebra, men jag sa det att nu får jag scrapgrejjer iaf. Han gjorde världens suck och gick ut i köket... ha ha...

nehepp... nu ska jag ta mig lite vettigare kläder och göra mig i ordnings ska på utvecklingsamtal på Walthers dagis. Kulkul:-) Får ju prata med "Tita" (Marita heter hon, Men Walther säger Tita). Hon och Dijana är de bästa fröknarna enligt Walther tror jag. Åtminstone blir han tokig så fort vi nämner dom vid namn, speciellt Dijana....

3 kommentarer:

Martha sa...

Grattis till vinsterna!!! Alltid kul med nya grejer!!!

Kada sa...

GRATTIS till vinsten!
Kramiz Kada
http://kada.blogg.se

sari sa...

GRATTIS!! Va roligt!!!