tisdag 1 januari 2008

2008 års första LO...

...är gjord.. blev faktiskt en till min BoM. Mest för att jag gillar formatet 8*8. Blivit en favvis. Sen hittade jag ett par söta bilder på mig som bebis.

Kan passa på att göra reklam för mina andra bloggar oxå, de ligger iofs bakom lås och bom så vill ni ha det extremt hemliga lösenordet (som du inte får lämna vidare) till dessa bloggar så maila mig: michaela@familjenlejonberghjorth.se
VIKT-blogg (mitt kämpande med vikten)
Vardagliga Bloggen

Har ikväll insett att jag i sinom tid måste ha en Qk eller Cuttlebug med alfabet och siffror. Jag har en handstans typ QK från Clas Ohlson men inga siffror och det går inte att köpa till i nuläget heller. Jag ska kontakta Clas Ohlson och kolla upp detta om det möjligen kan komma in. Man vet ju aldrig. I nuläget får jag sitta och skriva ut spegelvänt på datorn, klistra på baksidan av det pappret jag vill ha och sitta och klippa och skära ut siffrorna, det tar ruskigt lång tid och börjar bli dötråkigt! Visserligen kan jag ju stansa upp ett lager siffror hos Annika men jag vill inte behöva stansa upp och sedan inte använda det på länge, lixom bara låta det bli liggande... jaja... får jag ihop lite extra cash snart så köper jag mig nog en Cuttlebug eller Qk men då måste ekonomin gå ihop sig först. Sen kostar ju alfabeten och diesen en himla massa pengar.

Men här kommer kvällens alster:
Pappret jag använde som bakgrun är ett papper från "me&my BiG ideas" och inköpt på ScrapAddicted och sen har jag använt ett vitt cardstock även det inköpt på ScrapAddicted till bokstäver, siffror och som ram till fotona. Har målat svagt med rosa färgpenna på den vita cardstocken innan jag stanstat och klippt ut bokstäver och siffror. Blomman i mitten blev lite konstig när den låg i scannern ser jag. Men jag är helnöjg med resultatet. Trots att limstiftet tog slut mitt i och att mitt "X" är slut, men jag använde min tunna limpenna till bokstäver och siffror, funkade precis lika bra.

Ha en fortsatt bra start på år 2008!
kramar

Inga kommentarer: