fredag 25 januari 2008

Altrat hårnålar...

Ska ju på Skösjuks (Skövde sjuksköterskor) nollesittning på kårhuset ikväll med tjejerna. Ska bli sååå kul. Har hållit på med håret nu i en timma o fixat o donat... hade köpt två hårspänne som nu är spårlöst borta, örhängena, lösnaglarna, hårklämman o snoddarna har jag hittat men inte dessa stackars spännen... Hittade hårnålar i mina gömmor o så hittade jag en lila o en cerise blomma bland mina scrapdekos... och så tog jag två brads o klämde fast blommorna på nålarna... och här nedan har ni resultatet och hur det ser ut mitt hår... några bilder på mig som helt färdig får ne se en annan dag... kommer nog inte hinna klart så jag kan lägga upp bilder på det här för jag ska va i Skövde kl 16,30 hos Emma. Sittningen börjar 18,00 och insläppet är 17,30.
Så jag håller på för fullt o gör mig i ordning... ska strax börja sminka mig lite o sådär.. kläderna åker på strax innan halv 4. Vill inte riskera några fläckar på kläderna o så.

Mina vackra falska naglar. Walther tittade på dom imorses o sa en av få tvåordsmeningar " mamma fin" när han såg mina naglar!

Såhär blev mina altrade hårnålar!.

I håret... ser att jag missat några strån... får fixa det tror jag... har sprejat med hårspray precis innan jag fotade...


Ha en riktigt scrappig helg! kramar Michaela

5 kommentarer:

mias sa...

Hon har blommor i sitt hår.....Scrapgrejer är minsann bra till mycket!!! Hoppas du hade kul på sittningen.

Kamilla sa...

Tjusigt =)
& wow vilka vackra naglar du fick!!
Hoppas du har det kul ..och glöm inte att berätta sedan ;)

sari sa...

va snyggt det blev!!!

Ejede sa...

Tjusigt! :)

Marit sa...

Å så snygga naglar!!!