tisdag 8 januari 2008

Min fina hörna är klar!

Flyttat min hörna! Numera finner ni mig scrappande i vårt sovrum, känns bra. Har koll på familjen med. Och sen lätt att komma åt datorn m.m. Skulle ha ett stoort skrivbord, för dator på ena halvan och "kontor" på andra. Men det blev inget kontor det låg bara en massa skräp där tyckte jag så nu är det min hörna! Sådeså!! är sååå nöjd... vill ha upp lite hyllor o en annan arbetslampa m.m. Men det får bli ett senare projekt.

Jag o Peter har pratat om att vi ska göra nåt kul ensamma en heldag. Så nu har vi preliminärt bestämt att vi ska åka ner till Göteborg den 29-30 Mars och gå på Nordiska Stämpel och Scrapmässan
Såvida inte Peter jobabr då... måste kolla hans schema! Det var inte hans jobbarhelg (om inte chefen ändrar).. hoppas inte!! Då får hon med mig o göra. Hon kanske tom vill följa med... man vet aldrig med henne... jag känner henne rätt väl. Walther ska ev få vara hos min styvsyrra som bor några mil utanför Göteborg. Hon har länge pratat om att passa Walther. Så den helgen kanske det kan passa då. *hoppas*

Mitt fina hemmagjorda BoM-album gjort med hjälp av denna filmen

Min del av skrivbordet=min pysselhörna, undrar hur länge den ordningen varar?!

Datahörnan

Hela arbetsplatsen

3 kommentarer:

Helen/Hegu sa...

Vilken mysig hörna! Hoppas att du får mycket skapat där...:)

Kram!

Carola sa...

Super mysig hörna du har fixat.
Mycket bättre med scrapplats än kontor ;).
Ursött BOM-album.
Tack för länken dit :D.

Ha de bra!
Kramiz

jezzza sa...

Åh.. så kul att få se hur du har det där du scrappar .::
jätte fin hörna!