lördag 12 januari 2008

Sökt Inspirationsteam

Har sökt till inspirationsteam för Skaparlusten, här kommer mina bidrag.

Lo nr 1-inspirerad av annonsen på skaparlustens blogg. Min första tanke var att barnen på bilden var vänner och det blev en LO om Walther med vänner.

LO nr 2 oxå inspirerad av den annonsen. Här inspirerades jag av kläderna och hur finklädda barnen var.
Min finaste LO, en dubbel-Lo om min gamla skola.
En skiss gjorde jag oxå.

Altered objekt - en tittask med foton i.
Såhär ser den ut öppnad.

5 kommentarer:

Jeanette sa...

Hej!
Jag har inte heller hållt på så länge..ungefär 1 år. Men visst är det roligt? Tycker du är jätteduktig!

Anonym sa...

Hej!
Äntligen lyckades det bli rätt med att hitta till din blogg! Jag har försökt flera gånger, men inte lyckats innan. Du har många fina saker här i din blogg, din fotoask
är jättefin - bra odé!
Ha det Fint!
Kram,
Lotta/ FruH

http://lottafruh.blogg.se

jezzza sa...

Oj vad du har hunnit med mycket sen jag var inne sisst ..
jätte fint . gilar asken !!

Lisbet sa...

Du kommer säkert med för så fina LO´s som du gjort kan de inte blunda. Ha en skön dag

Kamilla sa...

Oj vad fint,jag gillade asken =)
Kika in i min blogg för du har fått en award av mig =)