lördag 5 januari 2008

Stökigt värre!

Har världens stökigaste pysselhörna tror jag... usch o blä va det ser ut! Ska ta tag o städa där nu! Peter slänger in en massa annan "skit" därinne med. Som inte ska vara där. Det är ju våran lilla klädkammare och vi har haft det lite som förråd innan. Men jag ville verkligen ha en pysselhörna. Får se om jag komemr att fortsätta med det. Funderar på att göra i ordning på skrivbordet här vid datorn istället. Ingen sitter där ändå, utan är man här vid skrivbordet så är det vid datorn man sitter, så det utrymmet tar jag vara på nu tror jag. Lägger upp bild på resultatet senare!

har förresten gjort mitt första altrade projekt! men det får ni se senare.. e lite hemligt ännu... ska skicka in det till ett ställe... ska bara fixa några andra saker till det först.

Men som sagt städa o göra i ordning en fungerande pysselhörna var det först!

kram


Inga kommentarer: