söndag 27 januari 2008

Succé med hårnålarna...

Ja tjejerna gillade dem. Emma tyckte det var finurligt gjort av mig att göra egna spännen. Sittningen var rolig förutom att det tycktes gå mer ut på att de som gick en termin eller mer över oss skulle supa oss nollor under bordet än att ha det trevligt o umgås... men hur kul som helst var det... med en massa lekar o roliga historier, sånger och god men lite snålt tilltagen mat. Ville haft lite mer grönsaker till min vegetariska rätt... var wookad qournfilé och nudlar. Men gott var det.

Bilder på mig i min helhet kommer att komma upp inom några veckor... men inga bidler från sittningen tyvärr... kameran gick i golvet strax innan jag skulle iväg o den funkar inte... har vart iväg på elgiganten idag med den och lämnat in den och kontaktat försäkringsbolaget via mail... tecknade ju en drulleförsäkring när vi köpte kameran som tur var... så svar kommer la inom kort om de tycker det är värt att reparera eller om de vill ge oss en ny kamera. De sa till oss på Elgiganten att vi skulle ringa till försäkringsbolaget. Men då hade vi fått väntat tills imorgon och på broschyren så stod det att man kunde gå in på deras webbsida o fylla i formulär så det gjorde jag så fort vi kom hem. Så nu är det gjort! Bara o vänta alltså! Tur i oturen att vi inte sålde våran gamla kamera, den kan man ju använda sålänge... har ett babykort till en liten kille att fixa, ett 40 årskort och ett annat födelsedagskort att fixa och då vill man ju gärna visa upp sina alster efteråt... o inte vänta länge på det...

jaja som sagt bara o vänta... trött man är då... men jag orkar inte ta fram böckerna just nu... blir ju bara nån timmas pluggande o sen lägga sig... får försöka plugga imorgon förmiddag... ska försöka åka in tidigt till skolan imorgon. börjar inte förrän 13,15 men jag ska försöka åka in tidigare o sitta i bibblan o plugga. men det beror på Peter lite. Han ska till statoil och reparera ett däck... han fick punka på det när han åkte hem från jobbet idag... så vi kör på reservdäck för tillfället... och sen skulle han söka nåt jobb, så jag får bli hemma med Walther. k

kram

Inga kommentarer: