måndag 7 januari 2008

Vinstflowet fortsätter

Ja häromdagen fick jag ett mail från belimi design:
"Hej Michaela!
VARMT GRATTIS!
Du är en av vinnarna i vår decemberutlottning och under nästa vecka kommer en lite försenad julklapp hamna i din brevlåda - vi hoppas att det kommer att vara något som kommer till användning!
Vi önskar dig ett härligt scrappigt 2008!
Vänliga hälsningar,

Linda & Micke Wirenblad"

Idag låg det ett stoort bubbelkuvert i brevlådan. öppnade det och i låg ett jättesött paket med ett kort. Öppnade paketet. och det var inte lite som låg där i. Tjohoo!
Kikade just in på deras hemsida och värdet i paketet är 250kr!!!

Såå bra o fina saker! TACK SNÄLLA NI!! GISSA OM JAG ÄR GLAD!! är sååå nöjd med innehållet.

Nåt skapande har det inte direkt blivit de senaste dagarna, inte mer än receptkort till en swapp på svensk scrapbooking. Några av grejerna har jag int använt så det får jag prova mig på lite nytt. Kulkul:-)

Innehållet i paketet:
  • 1st ZIG Writer orange
  • 1 paket svarta brads och photo anchors
  • 1 paket med STORA brads
  • Scrapper floss (har aldrig använt det innan)
  • 1 paket silvriga brads
  • 1 ColorBox med 8 olika höstiga nyanser av Fluid CHALK Inkpad

Allt detta fina låg i paketet, skulle ju tagit en bild på paketet och kortet med, men det glömde jag. Blev så ivrig att jag rev upp paketet direkt. kortet ligger på bänken i köket, får fota eller scanna det när jag har mer tid.

3 kommentarer:

Eva sa...

Kul att få vinna lite saker.

Helen/Hegu sa...

Vad kul...grattis! Vilka fina saker du vann!!

Dilorf sa...

Så fina saker du vann, vännen.. :D