torsdag 14 februari 2008

Alla Hjärtans dag!

Och ett jättefint och stort paket med massa småpaket med scrappiga saker har jag fått idag. Den ingick i "Alla Hjärtans hemliga swapp" på Svensk Scrapbooking.
Så mitt/mina paket som jag fick kom från Anki! Tusen tack Anki!!

Köpte förresten ett gägn mönstersaxar, refiller till mitt X och ett kit med sommarpapper o dekos på Clas Ohlsson för ett tag sen. Det hämtade jag ut i veckan. tar bilder på det senare... orkar inte nu.

Walther har ju varit sjuk ett par dagar men är piggare nu, men blir ju tröttare fortare än vanligt. Ikväll var det Peters tur att bli sjuk. Han har 39,5 graders feber och yrsel... bläää! Hoppas jag klarar mig... jag har tenta på lördag!

Här är vad jag fick i mitt/mina fina paket från Anki... tog inte bilder på paketen... glömde! De var såå söta de med!
  • Ett paket med jättefna ROSA blommor *älska*
  • Ett paket med hjärtformade brads. Ursöta va dom.
  • Journalingpapper, från "Imaginations" och "Narratives" såå fina såå, och till sist men inte minst...
... Detta underbart fina kortet! TACK SNÄLLA ANKI!!

Såhär sött var kuvertet som kortet låg i!

1 kommentar:

Anki sa...

Varsågod! Hoppas det kommer till användning!