lördag 9 februari 2008

Altrat lite.

Har altrat lite idag, klädde om min studentkalender som jag fick från skolan vid skolstarten, den var såå ful och opersonlig tyckte jag. Men nu är den lite mera "jag"

Köpte förresten ett gäng stämplar ifrån Pysselmyran förra veckan. Det avr ett studentkit med 1 stor o 1 liten mössa samt texten "STUDENT" Och sen var det ett kit med olika stämplar "Jag är glad att..." och en stämpel "Du är guld värd" och sen fick jag visst ett par fötter med... Tacktack!! Har klippt isär det stora arket med "Jag är glad att..."-stämplarna. Ni ser dom nedan!

Mina underbara stämplar.

Kalenderns framsida innan förvandlingen
Och baksidan...

Tadaa... såhär blev det... är inte riktigt nöjd med texten bara... gjorde det med pearl-touch... Blev aningens kladdigt... men det står iaf "studentkalender 2008"
Baksidan, blev mera blå på bild... den är lila i verkligheten

Fram och baksida...

Insidan... funderar på att sätta en bild på Walther där... men har inte bestämt mig.

Det var allt för mej, chip o hej!

3 kommentarer:

Kamilla sa...

Alltså det där med altringen,det blir som ett habegär känner jag..måste bara altra det ...& det...& det ....*skrattar*
men fint blir det =) härlig kalender ;)

Cath. sa...

Klar förbättring! Jättesnygg! Och lila är den...:-D

dilorf sa...

Det blev fint! Kul att ha en alldeles Egen kalender!