tisdag 19 februari 2008

Beställningsjobb!

Ja Peters syster Åsa ska gifta sig med sin Emil i augusti. Peter och jag ska vara värdpar. Bara det är en ära i sig. Men den största äran är att JAG... lilla JAG ska göra inbjudningarna! Ideér emottages mer än gärna! Såå kul... vilket uppdrag! Inte var dag det händer! Har ingen aning hur många som ska göras men 25-50 blir det säkert.
Det här ska bli toppenkul... vilket äventyr!

ville bara skriva det... är såå glad! Tjohoooo!!Här kommer andra LO'n till mitt BoF-projekt (Boken om Farmor)!

kramar

2 kommentarer:

Bittan sa...

vad skoj att få göra inbjudningskort!!!ska du även göra bordsplacering o program?? vårat bröllop gick i 3 färger..lila,creme o guld...så jag försökte matcha allt i dessa 3 färger så det är ju ett tips..vet du vad brudbuketten ska va för färg så kan man ju köra de färgerna...lycka till...

jezzza sa...

ÅH Grattis vilken ära ... fan vad kul .. avis man blir på dig !!
hoppas du lyxas jätte bra med de du får lägga ut i bloggen sen när du gjord så man få se hur de blev! jätte spänande ju!