lördag 23 februari 2008

DopLo!

Nu ligger DopLon uppe i bloggen iaf. Är såå nöjd med den, förutom ett litet kladd i journalingen. Sen ser det ut som om det blivit nån fläck på den i det vänstra nedre hörnet, men jag ser inget på pappret, troligen nån skit på linsen.

Vart hos Ruth idag och hon fick ett kort som jag gjort, och sen hade jag med mina album. OchRuth kunde bara inte fatta hyur man kunde göra så mkt fint! Hur gör du? va Har du fått blommorna ifrån? var frågor jag fick besvara.

såg liite på mellon på tv nyss... inget o ha! Ainbusk gick inte ens vidare, annars var de min favorit enda, bra låten, Och BWOs låt påminde om Andreas Johnssons låt från förra året, kändes som en ren kopia när man hörde melodin. Såå dåligt. Och hur såg de ut, som gamla biskopar eller nåt! Haha!
Frida och Patrik Isaksson var två andra som jag starkt gillade!

Imorgon 10-17 ska jag på scrapbookingträff/kurs på Hellidens Folkhögskola. Det är en tjej som samarbetar lite med kontorsboden som håller i kursen. kostar 325kr och då ingår fika, frukt och allt material samt undervisning. Ska bli sååå kul. Träffa Anna och Birgitta mfl.

Är ruskigt nöjd med den! Pappret kommer ifrån cherryArte.com och heter BASIC BLUE-Basic Stripes

Den fina jornalingen.

8 kommentarer:

Cath. sa...

Snygg! Gillade hur du använt dopklänningsmallen som journaling och dekoration! Du ska absolut vara nöjd! Fint papper och fin gosse!
Ha det bra!

ingela G sa...

Klart att det blev en fin LO. Fina barn ger fina alster. Jag gillar färgerna och "dopklänningsjurnalingen".

Många kramar Ingela G

Helen/Hegu sa...

Vilken fin och stämningsfull layout! Jag gillar också hur du har använt dig av dekorationen till journaling...smart!:)

Kamilla sa...

Vad fint,& vad smart med journalingen i dopskjortan ..Vad fina ni var ;)

jezzza sa...

jätte snygg ju!!

Karolina sa...

Vilken bra idé att skriva journalingen i dopklänningen! En härlig LO som minne av en speciell dag.

Ejede sa...

Jättefin!!!:)

TinaStina sa...

Jättefin! Söt dopklänningsjournaling (långt konstig ord, undrar om det heter så?)