fredag 1 februari 2008

Inte mycket pysslat!

Bara pluggat i veckan typ... skulle scrappat lite häromkvällen... men jag orkade inte. Men idag blev det ett kort gjort iaf. Och igår blev det 9 st kort gjorda till kortmakeriets vårswapp. små söta kort blev det... fotar dom en annan dag... orkar inte nu.
Kortet jag gjorde var ett födelsedagskort till Barbro på kortmakeriet. Skulle gjort det tidigare och skickat men det har inte funnits tid. Men nu är det gjort o skickat är det med.
Glöömde helt o fota det... ska försöka låna en bild på det (om Barbro lägger upp bild) från kortmakeriet. Vi får se... lovar inget!

nepp ska försöka plugga lite till o sen sova! Jag o Peter åt lite goa räkor o dela en vinare förut. Sen ringer min farmor o undrar om jag kunde köra hem hennes väninnor... hade precis glömt det... har vart så mkt i veckan med allt så jag ville bara ta det lugnt o slappa. Jaja inget o göra åt, de tog taxi hem så det gick bra. kram Michaela

2 kommentarer:

Malin sa...

Då ser jag fram emot en massa upplagda kort inom snar framtid ;)

Fina grejer du gör!

Lisbet sa...

Bra att du pluggar men du måste vila hjärnan med lite pyssel också.