söndag 17 februari 2008

Känns bra efter tentamen!

Va inte så svårt som jag trodde... trodde ju starkt på ca 25 frågor... 10 frågor kom på tentan! 2 av dem skulle man förklara ett par saker grafiskt och bara dom kunde ge 6 poäng/fråga! Och jag ritade upp det som skulle ritas upp, missade nån grej på nån, fick lite hjärnsläpp... sen missade jag en fråga helt och hållet... var om kompetensbeskrivningen... den lilla biten av den som jag inte läst så mkt... jaja suck misasde 7 viktiga poäng där! Men klarar jag de andra frågorna så har jag ca 25-30 poäng och gränsen för godkänd låg på 25 så jag borde ha klarat mig!

Idag skulle det ju scrappas här... inte blivit nåt ännu. Har vart hos min farmor lite o sen har jag städat i min hörna... Så nu ser där snyggt ut!

Ska ta o göra ett album till min farmor nu som hon ska få i 70-årspresent av mig. det är inte förrän 12 Maj men ändå, jag är ute i tid... vet aldrig hur mkt tid som skolan tar o så. Postboundskruvar och plastfickor är beställda. Kommer la i veckan! Beställt promarkerpennor från ScrapAddicted. Kommer väl också i veckan!

Inga kommentarer: