fredag 8 februari 2008

Massor av bilder från de ena o det andra... men bara scraprelaterat...

Nu äntligen har vi fått tillbax kameran... fått tillbaka och fått tillbaka... den gick inte o laga så vi fick en splitt ny kamera! Gött det! Har lagt upp en hel hög biler, en de lär tagna med vår gamla kamera bara för att jag skulle fota det jag gjort o så. Men det blev inga vidare bilder med den gamla kameran. Men här har ni dom iaf... bilderna på mig är med den gamla samt några bilder till...

Nu ska jag se på Let's Dance!

Såhär fint vart jag i håret med mina egna hårnålar som jag altrade.

Helbild på mig innan Peter körde mig till Skövde.

Inhandlat hos Katja på Katscrap
En av de tv (likadana) stämplarna jag köpte, Annika ska få den andra, dålig bild med den gamla kameran.

En sööt kattdies (oxå dålig bild)

Söta änglavingar

En fotoram inköpt av Fialisan
Ett sött babykort till lille Vincent! Jag börjar tröttna på pojkkort... vill göra lite flickkort nu! har bara gjort 2 flickkort hittills och några pojkkort.

Ett sött kort som Walther ska ge Ruth på söndag.
Detta fina kortet med ängeln på skickade jag till min f.d lärare Katrin. Hon älskar änglar precis som jag.

Det fina paketet som damp ner i brevlådan igår! Innehållet är än så länge hemligt... jag vet inte heller vad det är... jag får öpnna det på torsdag... då lovar ajg att vi ska få se ni med...

Såhär fint härkt var det i ena hörnet!

1 kommentar:

Kamilla sa...

Vad kula grejer du handlat ;)
& visst blir man nyfiken på alla hjärtans-paketen =)