torsdag 21 februari 2008

Massor av nytt material!

Ja ett antal STOORA kuvert från en bokklubb låg på bordet när jag kom hem. Blev lite putt på dom att de inte lagt det i ett o samma paket... det avr ju ändå från samma ställe. Sen var det ett litet mindre men absolut lika värdefullt vitt kuvert ifrån Apidae Sykompaniet med kortmakerigrejer, påsktema... riktigt kul! Ska vi göra lite skojsigt av.
Har fotat allt jag fått idag. Det var ju scrapbookinggrejer i paketen från bokklubben med. Jättekul o fina saker :-) Lite stämplar o en bok om kortmakeri. Kikade lite i den fanns lite bröllopskort men inget med stämplar :-( så inget direkt som gav inspiration. Men jag har sett på annat ställe.... ska sno lite idéer o visa det blivande brudparet. Sen är det bara för dom o välja färger så kan jag dra igång sen!

Lägger upp bilder senare... har besök nu!

Ingen som är intresserad av Tupperware och vill ha en demo? maila då mig på: Michaela@familjenlejonberghjorth.se

kram

Inga kommentarer: