måndag 18 februari 2008

Ännu en LO till min farmor!

Haha... det blir en BoF jag gör... haha... Boken Om Farmor! har inte fotat kvällens LO, gör det imorgon... om jag hinner. Jag är i skolan från 9,15-17,00 och ska ev träffa Ruthan kl 17 om inget annat händer. Man vet aldrig.

På söndag ska jag på scrapbookingdag på Hellidens Folkhögskola här i Tidaholm.
Det kostar 325kr inklusive material och fika o frukt! Sen får man handledning av en ledare. Var inne hos Petra på kontorsboden här i stan idag och anmälde mig. Tur var väl det. De hade 12 platser jag knep den 11e platsen! Så det blir nog fullt på söndag. Såå roligt och få träffa Anna T, Nettan, Jenny, Birgitta, Gabriella mfl. Ska bli skitkul:-) Om du bor i närheten av Tidaholm så ring gärna till Petra på Kontorsboden om du är intresserad av att hänga på, 0502-155 05 är numret.

Nu ska jag strax sussa! kramar

Inga kommentarer: