torsdag 28 februari 2008

Omgjort BoF-album!

Var helt onöjd med framsidan på farmors album. Så jag gjorde om det igårkväll. Jag använde mig av chipboardbokstäver och lite akrylfärg.

Var inne hos Petra på kontorsboden en sväng igår. jag fick ju 20% rabatt på scrapbooking och kortmakeriprylar när jag var på kursen i söndags. Så jag köpte ett startkit i ljusblått , det var 12*12 album. Det var tack vare det jag köpte det. jag ahr ett stort album med en hel del LOs i varav ca 75% är på Walther. Så det ljusblåa nya albumet är bara till Walther. Har satt in alla hans LO i det nu.

Är sååå sugen på att scrappa. Men borde egentligen plugga. Men jag har bestämt att rensa tankar ikväll. Pluggar imorgon. Då är Walther på dagis 7,30-13,30. Jag har egentligen föreläsning 9,15-12. Men efter allt som varit i veckan så tänker jag ta det lugnt imorgon. Jag har varit nedstämd hela veckan, min mormor är dålig och har legat på sjukhus, men har nu kommit hem, men hon är fortfarande dålig så vi får se hur länge det går.

BoF Boken om farmor. Ska ev sätta ett foto på farmor utanpå albumet. Eller vad säger ni andra?

Startkitet från YouDo. Sååå fint!
kramar

1 kommentar:

Cath. sa...

Snyggt! Det är fint som det är, känner inte att det är nödvändigt med något foto på framsidan...