söndag 24 februari 2008

Scrapträff/kurs

Det var så roligt idag. Fick gjort hela 3 LOs. En till BoF (Boken om Farmor) och 2 på Walther. Är så nöjd! Mitt mål var att göra minst 3 Los innan kl 17 (vi höll på 10-17). Och det målet fixade jag juh! Påbörjade en fjärde med. Men den har jag lagt ner för stunden... ska tänka om lite på den. Men vi var samman lagt 12 eller 13 tjejer i åldrarna ca 20-70 år! Jättekul verkligen med den spridningen på ålder i grupperna.

Hade med kameran på träffen men batterierna var slut, så inga kort blev tagna med den, men jag tog lite med mobilen. Bilderna är av sämre kvalitet men det syns iaf att vi scrappar.


Några av tjejerna letar decos

Anna står och stansar papper vid det stora pappersbordet.

Här sitter nån och scrappar

Här scrappas det för fullt!

En go LO på Walther. Upptäckte just att Titeln visst har 2 betydelser. 1 vi har just haffat Walther som smyger vid backen och norpar dricka. 2. Walther är helt bar, endast iförd halksockar och blöjor.
Till Farmors album (BoK) En Lo om mug och mina "xtra" kusiner, de kom ofta in till farmor när de bodde granne med henne.

Walthers första möte med sin gammelfaster (Peters faster)Berith.

4 kommentarer:

Cath. sa...

KUL med scrapträff!!! Och vad mycket du fick gjort! Alla är fina men jag gillar mest "Tagen på bar gärning". Kul med dubbelbetydelsen... Själva utformandet liftsr jag gärna!
Ha det bra!
Kram.

Lisbet sa...

Så kul med scrapträffar. Jag skulle tycka det var skoj att träffa andra och pyssla, dricka kaffe och tjattra lite...

FIn lo du hade gjort.

Ha det gott

jezzza sa...

Åh jag längtar till jag ska på scrappträff efter att ha sett dina bilder .)men det är inte förrens i slutet av april men då e det en stor träff 50 bokade .. komer bli så kul .. mycket fin du fick gjort .. Los_men walter tagen på bar gärning . det tycker jag du fått till riktigt bra . gillar den jätte mycket ..

jenny (e.j.m) sa...

Vad roligt med scrapträff!
och vilka fina lo du har gjort.
Tack för kommentaren på min blogg!
Lådan du frågade efter är köp på coop forum. Måtten är ca 15,5x15x26.5 cm.
//Jenny (e.j.m)