torsdag 21 februari 2008

Smått och gott!

Här kommer bilder på lite smått och gott! Precis som jag lovade tidigare.

Lite smått och gott från en boklubb, det var en premie jag fick gratis när jag gick med.

En urfin liten söt väska, kommer inte ihåg vad de kallas.... men söt är den, läcker färg med! Har satt i mönstersaxarna jag fick, den ena ihop med väskan och den andra med scrapbookingpaketet jag köpte (bild nedan). Fick även med en liten, sax, skalpell och ett par andra grejer jag inte vet vad det är. Påminner om skalpellen men det är 2 piggar med små kulor på ändarna, en liten och en lite större. Sen var det en träpinne med en spets på.Söta stämplar! Ängeln e ju bara så goo!

Scrapbookingpaketet med album, blommor, papper, sax och mönstersax.

Pappren som låg i scrapbookingpaketet.

Alfabetet som satt längst fram i albumet.
Det fina kortmakeripaketet tema påsk
En inspirationsbok.

1 kommentar:

jenny (e.j.m) sa...

Vilken fin dop lo.
Väntar också på en sådann väska ifrån en bokklubb (som premie när man värvar). verktyget som ser ut som en träpinne med en spets på var sida med en liten o en stor kula på...det är ett verktyg som du har när du präglar papper. Man lägger en embossingmall inunder pappret och drar med "kulan" på träpinnen ovanpå pappret. Resultatet blir att mönstret på embossing mallen bildas på pappret!
Lite svårt att förklara... hoppas att du förstår!

Må så gott
//Jenny (e.j.m)