lördag 16 februari 2008

Tentamen!

ja om sisådär 12 timmar har jag tentamen! Gissa om jag är nervös?! Nä då inte alls... jo jag är skitnervös nu... har pluggat sen i går eftermiddag o skrivit rent ALLA 105 frågeställningar på 25 papper (dataskrivet), Var några frågeställningar mer innan, men det var saker som egentligen inte var vesäntligt att svara på. de kommer att ta X antal frågeställningar och göra en tenta av. Så vi kommer att känna ingen frågorna. Sköönt det!

Ska försöka sova lite. Får la kliva upp med Walther & Peter runt 7-8 tiden. Ja Peter får gå upp han med och passa Walther så jag kan plugga! Måste göra det.

Imorgon tänker jag unna mig något urkul... eller va säger ni... scrapbooking är väl urkul?! Jag ska bara scrappa... eller jag funderar på att göra ett kort till farmors kusins man som fyller 80 år den 29e februari... ja just precis... han har prickat in skottdagen... så egentligen är han juh bara 20 år i år! hahaha! Ska göra nåt skojjigt av det till han. Vet inte om vi ska uppvakta han nåt eller om bara farmor och pappa gör det. Kan hända att han och hans fru kommer att fira ihop för hon fyller 70 i mars. Ingen aning... förr firade vi alltid med dom. Men sen jag blev vuxen o flyttade hemifrån så har det inte blivit så mycket släktkalas längre... lite synd. Ne nu svamlar jag.... inte konstigt när klockan är kvart i 3 på natten...

Go natt alla mina läsare!

1 kommentar:

Karin sa...

Hej Michaela! Hoppas hoppas hoppas att det gick bra för dig igår, läste inlägget på svensk scrap och det lät ju lovande! Jag håller tummarna, lite i efterhand (jag brukar vara sen med det mesta) för att du får tillbaka den med full pott!

Det gick bra för mig, tack och lov, och nu är vi mitt uppe i nästa kurs... man kan ju tycka att de kan ge oss liiite andrum, men sånt är livet! :)

Ha en fin vecka!