onsdag 26 mars 2008

ett kort har blivit till

ch kunna vara som vanligt.
Ja jag var bara tvungen att göra ett kort till min vän i USA som fyller år idag. skulle ha gjort det och skickat det förra veckan men så blev det som det blev och jag kände bara pressen att nu ska det bli gjort. Trots en värkande tumme och handled så fick jag till ett kort. Jobbigt o klippa mönstrade kanter. Är helt stum i hö armen o handen nu, ett enda fjuttigt litet kort blev det. Alltid nåt. Passade på att göra nåt nu när jag iaf har känsel i tummen. Det hade jag inte idag... den bara försvann för mig inne på Ica idag. Skulle skriva på ett papper för jag skulle få ut ett paket, vet inte vad jag skrev, för tummen bara försvann för mig. Hade ingen känsel alls knappt. Läskigt. Ska till arbetsterapeuten imorgon får se vad hon säger.
Vill bli bra nu och kunna vara som en normal människa igen! Blir tokig på detta rent ut sagt!
Födelsedagskort till Bella! Bler rätt ok iaf... har tom använt lite glitter! Bara för att förvilla bort lite överflödsfärg från stämplarna... hur jag än peta bort överflödet på stämpelarna så nog ble det färg ändå på fel ställe... men det ser rätt ok ut nu ändå!

kramar

Inga kommentarer: