lördag 8 mars 2008

Lite smått o gott igen!

Dock inget pysslat men väl inhandlat.
Jag, farmor, Walther och Peter var på Hem&Hobby i Hjo och handlade lite idag på förmiddagen. Blev lite inhandlat. Har fotat en del av det så här nedan finns bildbevis.

Haha Walther var för söt inne på hem och hobby. När jag fick se alla stickers o smådekorationer inne på hem och hobby så stannade jag till o då tog han min hand o drog den mot en hylla, jag peka på massa olika saker men inte det han hade sett, så jag flyttade vagnen närmare, då tog han tag i ett stort scrapbookingalbum och gav mig "tacktack" sa han. Men det var ett som man typ bara monterar foton i och som man klistrar fotona i. Inga sånna som jag har med plastfickor och som det får plats lite dekorationer och upphöjda foton i. Jag sa till Peter att "undra om Walther kan läsa"
jag köpte det inte, annars kostade det bara 45kr. Får kanske bli nån annan gång.
Köpte lite saker att dekorera och montera med:
  • Limstift - inte syrafritt så det får jag använda till kortmakeriet: 9kr/2st
  • Band rosa och blått satinband 3m vardera för: 4kr/m = 24kr
  • 2 paket med små klädnypor (25 mm): 4kr/paket = 8kr
  • Röda klädnypor med hjärtan (35mm): 8kr
  • En ny snyggare pärm till mina stämplar: 15kr
Allt detta för bara: 64kr

Söta klädnypor med Hjärtan.

Små söta klädnypor som jag ska dekorera med.

3 kommentarer:

Bittan sa...

hallå där...har inte "sett" dig på ett tag ( på forumena), men du har ju haft fullt upp ser jag ju...så du gillade promarkerna alltså?? jag funderar på att köpa ett par o testa oxå...vad snygg du blev i håret!!! ska klippa mig i veckan men jag vågar väl inget nytt...som vanligt...
ska du på mässan i tibro då?? ha det så bra...
/Bittan

Jennie/Dolphina sa...

Kikar in ifrån svenskscrapbooking.se och kollar din blogg.

För ca 10 år sedan hade jag två kompisar boende i Tidaholm, undra om dom bor kvar där ännu.

Ha det gott!!!

jezzza sa...

fina saker du köpt!