måndag 31 mars 2008

Nordiska scrap och stämpelmässan i Göteborg!

Vilken upplevelse! Helt otroligt! Gissa om jag tänker åka igen i höst (utan karln) Han tyckte det var mindre kul. Han fick stå och vänta med dramaten medans jag fick köa! Hihi... va bra mkt folk där. Någon sa att i höstas började det avta frammåt en 14-15-tiden men inte i lördags. Det var smockat HELA tiden typ. Fick stå bra länge i kö för at få mina älskade magnoliastämplar, jag vet inte hur många gånger jag gick förbi där och bara "kollade läget" innan jag ställde mig i den långa kön.

Var även kö in på mässan, stod i ca 30 minuter. Träffade Birgitta från Falköping (är kompisar sen innan) hon var först på plats bland besökarna, det var bra gjort tycker jag! sen såg jag Karin (Kada) och så träffade jag Ulrika. Såg säkert fler men som jag inte riktigt kände igen. Skulle gått fram till Kada och sagt hej iaf, men så sa Peter nåt och då vände jag mig om mot han och sen när jag vände mig om igen var Kada bara borta. Lite synd!

Jag kom hem med en hel del smått o gott från mässan... budgeten översteg med ca 250kr... ajajaj!
  • 50 cardstock (200kr hos ScrapAddicted) så nu har jag cardtock ett tag framöver.
  • 2 ark EZ foam hos Magnolia
  • 3 magnolia-stämplar, en sittande Tilda, en sittande Edvin och en Soffa hos MagnoliaVille haft en Brunte med men dom var slut :-(
  • 2 mönstrade papper hos Engströms(har så mkt mönstrat att jag inte kikade så mkt på det, såg ett med en napp på som jag bara skulle ha o ett annat gulligt ljusblått babypapper)
  • 2 Foam sheets eller vad det heter i Lila och ljusblått hos Helena på Landstoken.
  • CUTTLEBUG+Alfabete (Fancy Pants) hos Helena på Landstoken
  • Brads i roliga former i cerise och rosa nyanser hos Slöjddetaljer.
  • Förvaringsväska "Tote" i Rosa.. hos Engströms... så läcker!!
  • Present till Soffan på Svensk Scrapbooking
  • Flisanstämpel (Designad av e.j.m Jenny Åhlund) hos Helena på Landstoken... såå sööt!!
  • Refill till mitt "X" hos ScrapAddicted
  • Säkert nåt som jag glömt o räkna upp....

Mina fynd från mässan *nöjd*

Stämplar, EZfoam, cuttlebugalfabet...

Soffan från Magnolia

Magnolias Tilda

Magnolias Edvin

Flisan-ängel!

bilderna på stämplarna blev inte alls bra, men jag orkar bara inte fota om dom just nu! Är trött efter första dagen i skolan på 3 veckor. Kramar

1 kommentar:

Bodil sa...

Visst var trångt på mässan! Vi var kvar ganska sent, för när vi kom var det nästan omöjligt att komma in i någon monter.
Du fick storshoppat ser jag! Jag är också helnöjd med mina saker. Jasså du tror du såg mig på mässan! Synd att du inte gav dig till känna!
Idag har jag pysslat med kitet från Scraphörnan. Kul, kul!
Kram från Bodil